Bendrasis pagalbos centras buvo įkurtas įgyvendinant Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius bendrojo Europos skubios pagalbos iškvietimo telefono numerio 112 įvedimą valstybėse narėse. Todėl, vykdydamas savo funkcijas, jis aktyviai bendradarbiauja su:
● Europos skubios pagalbos telefono numerio asociacija (EENA);
● kitų Europos šalių skubios pagalbos skambučių centrais ir pagalbos tarnybomis.
Siekiant tobulinti gyventojams teikiamų paslaugų kokybę bendradarbiaujama su:
● užsienio kompanijomis, gaminančiomis skubios pagalbos skambučių centrams skirtą programinę įrangą;
● išmaniųjų telefonų ir jų operacinių sistemų gamintojais „Apple“, „Google“ ir kt.;
● automobilių gamintojais ir bendrovėmis, teikiančiomis mobiliąsias paslaugas automobiliams, pvz., „OnStar Europe, Ltd.“
Bendrasis pagalbos centras taip pat dalyvauja tarptautiniuose projektuose, jo atstovai kviečiami į tarptautines konferencijas, seminarus ir kitus renginius pasidalyti gerąja patirtimi, pasisemti žinių apie naujausius technologinius sprendimus ir jų pritaikymo galimybes skubios pagalbos skambučių centruose.