BDAR
gdpr

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Pasikeitė Bendrojo pagalbos centro struktūra

Data

2022 06 17

Įvertinimas
0
buhalterinė-apskaita.jpg


Nuo 2022 m. birželio 1 d. šiek tiek pasikeitė Bendrojo pagalbos centro (BPC) struktūra – jame atsirado jokiam skyriui nepriskirtos vyresniojo finansininko ir finansininko pareigybės.

Tiek vyresnysis finansininkas, tiek ir finansininkas bus tiesiogiai pavaldūs BPC viršininkui. Vyresnysis finansininkas planuos ir organizuos BPC finansinę ūkinę veiklą, užtikrins materialaus ir nematerialaus turto apskaitą, o finansininkas bus atsakingas už darbo užmokesčio apskaičiavimą.

Atlikus personalo atrankos procedūras, finansininkė BPC pradėjo dirbti nuo birželio 6 d., o vyresnioji finansininkė savo pareigas pradės eiti nuo liepos 1 d. 

Naujų pareigybių atsiradimą lėmė Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento (PAGD) prie Vidaus reikalų ministerijos sprendimas atsisakyti centralizuoto pavaldžių įstaigų buhalterinės apskaitos tvarkymo. BPC ūkinį finansinį aptarnavimą ir buhalterinę apskaitą PAGD vykdė nuo 2011 m. gegužės 1 d. iki 2022 m. liepos 1 d. 2008–2011 m. BPC buvo atskiras Finansų ir planavimo skyrius, 2006–2008 m. – Finansų grupė, dar anksčiau – BPC vadovui tiesiogiai pavaldus vyresnysis finansininkas.