BDAR
gdpr

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Įvyko Bendrojo pagalbos centro metinės veiklos aptarimas

Data

2022 03 21

Įvertinimas
0
084533.jpg


2022 m. kovo 18 d. Bendrajame pagalbos centre (BPC) vyko nuotolinis metinės veiklos aptarimas, kuriame dalyvavo visi administracijos darbuotojai.

Pirmiausia BPC viršininkas Audrius Čiuplys trumpai apibendrino 2021 metų veiklos rezultatus. Jis pasidžiaugė, kad pavyko užtikrinti veiklą besitęsiančios COVID-19 pandemijos metu, sėkmingai perimti greitosios medicinos pagalbos tarnybos trumpuosius telefono numerius ir pereiti prie vieno skubiosios pagalbos numerio 112, taip pat, nepaisant padidėjusio krūvio, išlaikyti gerus atsiliepimo laikus, kitus statistinius rodiklius. Geri BPC veiklos rezultatai atsispindi ir naujausiame gyventojų nuomonės tyrime, rodančiame, kad BPC pasitiki net 87 proc. apklaustųjų. Kaip sakė A. Čiuplys, toks aukštas pasitikėjimas pelnytas visų darbuotojų pastangomis.

Vėliau buvo pristatyti ateinančių metų planai: BPC reikmėms skirtų patalpų rekonstrukcija Klaipėdoje, šalčio mašinos keitimas ir rūbinių remontas Vilniuje, perėjimas prie naujos dokumentų valdymo sistemos, programinės įrangos keitimas, numatomi struktūriniai pokyčiai. BPC viršininkas taip pat pristatė savo viziją, kaip reikėtų pertvarkyti priešgaisrinių gelbėjimo pajėgų valdymą.

Buvo diskutuota apie naujokų priėmimą ir galimą papildomų grupių formavimą šiais metais. Nuošalyje neliko ir karas Ukrainoje, su juo susiję iššūkiai ir galimos grėsmės. Akcentuota, jog reikėtų stiprinti darbuotojų atsparumą dezinformacijai. Susirinkimo pabaigoje pasidžiaugta, kad nemažai BPC darbuotojų prisideda prie įvairių rūšių paramos kovojančiai Ukrainai, padeda į Lietuvą atvykstantiems pabėgėliams.