BDAR
gdpr

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Į Bendrąjį pagalbos centrą paskambino aštuonerių metų vaikas

Data

2016 10 11

Įvertinimas
0
telefonas.jpg


2016 m. spalio 7 d. 14 val. 47 min. į Bendrąjį pagalbos centrą skubios pagalbos telefono numeriu 112 paskambino aštuonerių metų berniukas iš Vilkaviškio.

Vienas tuo metu namuose buvęs vaikas pamatė pro langą besimušančius vyrus. Kadangi nieko iš suaugusiųjų šalia nebuvo, vaikas nusprendė paskambinti skubios pagalbos telefono numeriu ir pranešti apie matomą viešosios tvarkos sutrikdymą.

Į skambutį atsiliepusi BPC operatorė, nors šiek tiek ir nustebo dėl skambinusio vaiko amžiaus, į pranešimą reagavo rimtai. Pasiteiravusi adreso ir įvykio aplinkybių, ji užpildė elektroninę pranešimo kortelę, kurios duomenys nedelsiant buvo perduoti Marijampolės apskrities vyriausiajam policijos komisariatui.

Galima tik pasidžiaugti, jog ir šis įvykis dar kartą parodė, kad vaikai puikiai žino skubios pagalbos telefono numerį 112, moka juo pasinaudoti reikiamu momentu ir puikiai bendrauja su BPC pareigūnais – kur kas geriau nei kai kurie suaugusieji. Jie atidžiai klausosi užduodamų klausimų, nepriešgyniaudami į juos atsako, tiksliai vykdo visus nurodymus ir šiaip būna gerokai mandagesni. O BPC pareigūnai, neblogai išmanantys skirtingų amžiaus tarpsnių psichologiją, padeda vaikams suvaldyti stresą, įtampą ar išgąstį. Jei reikia, jie bendrauja su paskambinusiu vaiku iki pagalbos tarnybų atvykimo. Laimė, šį kartą pavojus skambinusiam vaikui negrėsė.