BDAR
gdpr

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Džiuginantys sociologinio tyrimo rezultatai

Data

2022 06 03

Įvertinimas
0
nuomone.jpg


Praėjusią savaitę Vidaus reikalų ministerija pasidalijo sociologinio tyrimo rezultatais, rodančiais, kad vis daugiau žmonių Lietuvoje jaučiasi saugūs ir pasitiki viešąjį saugumą užtikrinančiomis tarnybomis. Paviešintame pranešime spaudai teigiama, kad apie Bendrojo pagalbos centro (BPC) veiklą teigiamai atsiliepia 83 proc. respondentų.

 

Atkreiptinas dėmesys, kad žmonės, kurie turėjo reikalų su BPC, vertina jį daug geriau nei neturėjusieji kontaktų – iš turėjusių reikalų teigimai vertina net 87 proc. Tai rodo, jog reali paslaugų kokybė atitinka arba net viršija skambinančių asmenų lūkesčius. 

Asmeninės patirties turinčių asmenų vertinimu, BPC pagal teigiamus atsiliepimus tik 5 proc. punktais nusileidžia Valstybinei priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai (teigiamai vertina 92 proc. turėjusiųjų reikalų). 
 

Tikėtina, jog šis vertinimas būtų dar geresnis, jei numeriu 112 skambinantys žmonės labiau skirtų skubiosios pagalbos tarnybas, žinotų jų ir BPC kompetencijos ribas – BPC Parengties ir kokybės kontrolės skyriaus pareigūnai pastebi, kad gaunami gyventojų atsiliepimai ar skundai dažnai būna visai nesusiję su BPC veiklos ir atsakomybės sritimis.

Sociologinio tyrimo duomenimis, 87 proc. siekia ir pasitikėjimas BPC. Vos per 7 metus pasitikėjimas BPC išaugo net 30 proc. punktų: nuo 57 proc. 2015 metais iki 87 proc. 2021 metais. Pagal pasitikėjimo augimo tempus tai geriausias rezultatas iš visų vidaus reikalų sistemos institucijų.
 

Reprezentatyvią gyventojų apklausą 2021 m. rugpjūčio–lapkričio mėn. atliko „Spinter tyrimai“. Tyrimo metu apklausta 5021 respondentas.