BDAR
gdpr

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Bendrasis pagalbos centras bendradarbiaus su Jungtinės Karalystės bendrove „OnStar Europe, Ltd.“

Data

2016 08 16

Įvertinimas
0
logo_onstar.jpg


Bendrasis pagalbos centras (BPC) pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Jungtinės Karalystės bendrove „OnStar Europe, Ltd.“, kuri teikia transporto priemonėse naudojamas mobiliąsias paslaugas, tarp jų ir reagavimo įvykus automobilio susidūrimui paslaugas. Šiuo metu šios paslaugos yra teikiamos „Opel“ ir „Vauxhall“ markės asmeniniams ir lengviesiems krovininiams automobiliams.

Bendradarbiavimo sutartyje, įsigaliojusioje nuo 2016 m. rugpjūčio 15 d., numatyta, kad apie „OnStar Europe, Ltd.“ klientus ištikusią nelaimę ar avariją Lietuvoje bendrovės skambučių centro operatoriai informuos BPC. Prieš skambindami BPC „OnStar Europe, Ltd.“ konsultantai patys surinks visą informaciją apie nelaimę ir išsiaiškins, ar reikalingos pagalbos tarnybų paslaugos įvykio vietoje. Informacija BPC bus teikiama lietuvių kalba žodžiu pagal iš anksto suderintą schemą. Vietos nuoroda bus pateikiama platumos ir ilgumos geografinėmis koordinatėmis, įvardijant gyvenvietę, seniūniją ir apskritį. Numatyta ir galimybė BPC operatoriaus prašymu sujungti jį tiesioginiam pokalbiui su nukentėjusios transporto priemonės keleiviais.

BPC įsipareigojo priimti ir reaguoti į „OnStar Europe, Ltd.“ skambučių centro pranešimus, t. y. užtikrinti galimybę susisiekti visą parą ir administruoti gautus skambučius tokia pačia tvarka ir prioritetu, kaip ir kitus skambučius, gautus telefono numeriu 112.

Sutarties šalys taip pat susitarė išanalizuoti ir aptarti galimus balso ryšio patobulinimus, įtraukiant galimą elektroninio duomenų perdavimo sistemos sukūrimą.