BDAR
gdpr

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Bendrajame pagalbos centre vyko pasitarimas dėl reagavimo į „tyliuosius skambučius“

Data

2016 11 17

Įvertinimas
0
IMG_3179.jpg


2016 m. lapkričio 17 d. Bendrajame pagalbos centre (BPC) vyko darbinis pasitarimas dėl reagavimo į „tyliuosius skambučius“, kai dėl skubios pagalbos kreipiasi klausos negalią turintys asmenys. Pasitarime dalyvavo BPC, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento, Policijos departamento, Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Vilniaus, Kauno, Marijampolės bei Utenos greitosios medicinos pagalbos stočių ir Lietuvos kurčiųjų draugijos atstovai.

Susirinkusiuosius pasveikino ir gausiu atstovavimu pasidžiaugė BPC viršininkas Audrius Čiuplys. BPC viršininko pavaduotojas Tadas Maroščikas pristatė esamą situaciją, kai BPC priima ir perduoda skubios pagalbos prašymus, gautus iš klausos negalią turinčių asmenų SMS žinute arba per mobiliąją aplikaciją „GPIS 112“, ir galimą reagavimo į „tyliuosius skambučius“ modulį. Kauno ir Vilniaus greitosios medicinos pagalbos stočių atstovai pasidalijo savo patirtimi taikant „tyliojo skambučio“ paslaugą skambinant greitosios medicinos pagalbos telefono numeriais. Kadangi skirtingai nuo greitosios medicinos pagalbos, gavus „tylųjį skambutį“ skubios pagalbos telefono numeriu 112, negalima identifikuoti pagalbos poreikio, buvo diskutuojama, kokia pagalbos tarnyba ir kaip turėtų reaguoti į tokį pagalbos prašymą. Nutarta, kad reaguojant į BPC gautus „tyliuosius skambučius“ bus vienu metu siunčiamos greitosios medicinos pagalbos ir policijos pajėgos. Jei paaiškėtų, jog reikia priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pajėgų, jas iškviestų pirmoji į įvykio vietą atskubėjusi pagalbos tarnyba.

Susirinkimo metu taip pat kalbėta apie klausos negalią turinčių žmonių duomenų – telefonų numerių ir adresų, kurie būtų naudojami priimant pagalbos prašymus „tyliuoju skambučiu“ – tolimesnį rinkimą. Nutarta parengti naują standartizuotą duomenų registracijos formą ir pakartotinai kreiptis į kurčiųjų bendruomenę dėl duomenų pateikimo.