copyright

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Skambučių numeriu 112 administravimas

Viena pagrindinių Bendrojo pagalbos centro funkcijų – administruoti pagalbos skambučius skubios pagalbos numeriu 112, t. y.:

●  atsakyti į pagalbos skambučius;

●  priimti ir operatyviai įvertinti pagalbos prašymus bei nustatyti teiktinos pagalbos poreikį;

●  pagal savo kompetenciją suteikti pagalbą telefonu;

●  perduoti pranešimus apie pagalbos poreikį atitinkamoms pagalbos tarnyboms;

●  duoti patarimus ir nurodymus, esant būtinumui teikti pagalbą telefonu iki pagalbos tarnybų atvykimo;

●  jei reikia, pranešti apie susidariusias ar galinčias susidaryti įvykio aplinkybes suinteresuotiems juridiniams ar (ir) fiziniams asmenims.

 

Daugiau informacijos, kaip veikia skubios pagalbos sistema, rasite paspaudę šią nuorodą.

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-08-11