BDAR

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Klaipėdos skyrius

 

Nerijus Žudys

Skyriaus viršininkas

1. Užtikrinti, kad būtų viršyti Priešgaisrinės saugos užtikrinimo standarte nustatyti pagalbos skambučių administravimo kokybės rodikliai.
2. Užtikrinti pagalbos skambučių administravimo ir operatyviojo pajėgų valdymo kokybės vertinimą.
3. Užtikrinti periodinį pamainos darbuotojų profesinių žinių patikrinimą, mokymus ir veiklos aptarimus, vykdyti naujai priimtų (būsimų) Bendrojo pagalbos centro darbuotojų praktinį mokymą.
4. Užtikrinti sąveikos (bendradarbiavimo) su pagalbos ir kt. tarnybomis sutarčių vykdymą, vykdyti periodišką sąveikos (bendradarbiavimo) su pagalbos ir kitomis tarnybomis sutarčių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Bendrojo pagalbos centro veiklą, peržiūrą, teikti siūlymus Bendrojo pagalbos centro viršininkui dėl šių dokumentų keitimo ir tobulinimo.
5. Vykdyti prevencines priemones, siekiant informuoti visuomenę apie Bendrojo pagalbos centro veiklą ir numerio 112 paskirtį, imtis tinkamų priemonių siekiant nustatyti asmenis, trukdančius skyriaus darbuotojų darbą melagingais pagalbos prašymais, erzinančiais ar piktybiškais skambučiais.
6. Pateikti Bendrojo pagalbos centro viršininkui siūlymus dėl Centro operatorių darbo kokybės gerinimo.

Laura Taučienė

Viršininko pavaduotoja

1. Per einamuosiu metus sudaryti Klaipėdos skyriaus darbuotojų, dirbančių pamainomis (budinčių pareigūnų, valdančių PGT pajėgas, ir budinčių darbuotojų, administruojančių pagalbos skambučius) darbo ir atostogų grafikus.
2. Vykdyti Klaipėdos skyriaus budinčios pamainos pareigūnų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, veiklos kokybės vertinimą. Pateikti motyvuotus siūlymus dėl pamainos darbuotojų skatinimo (apdovanojimo). Tarnybiniais pranešimais informuoti Klaipėdos skyriaus viršininką dėl tarnybinių pareigų atlikimo/kokybės rekalavimų neatitikimo.
3. Teikti Klaipėdos skyriaus viršininkui pasiūlymus dėl darbo organizavimo tobulinimo ir darbo kokybės gerinimo.
4. Organizuoti ir pravesti (praktinės dalies) mokymus-konsultacijas Klaipėdos skyriaus pamainos darbuotojams.
5. Užtikrinti savalaikį informacijos (dėl pagalbos skambučių administravimo ir operatyviojo pajėgų valdymo funkcijų atlikimo) pateikimą Klaipėdos skyriaus pamainos darbuotojams.

Vita Kuncienė

Vyriausioji specialistė

1. Organizuoti individualius Klaipėdos skyriaus pamainos darbuotojų mokymus, atsižvelgiant į pirmo ir antro lygmens kokybės kontrolės vertinimus. Atliktus mokymus įforminti raštu, pateikiant atliktų mokymų temų ir mokytų darbuotojų statistiką.
2. Patikrinti Klaipėdos skyriaus pareigūnų prašymus dėl važiavimo išlaidų kompensavimo ir važiavimo išlaidas patvirtinančius dokumentus, kai pareigūnai pagal tarnybos pobūdį važinėja keleiviniu ar asmeniniu transportu tarnybiniais tikslais, taip pat vyksta į tarnybos vietą ir iš jos, išskyrus taksi, ir parengti įsakymo projektus dėl važiavimo išlaidų kompensavimo.
3. Parengti teikimo projektus, skirtus Klaipėdos skyriaus darbuotojams skatinti ir/arba skyriaus darbuotojų charakteristikas.
4. Pravesti individualius arba grupinius mokymus-konsultacijas Klaipėdos skyriaus pamainos darbuotojams prieš skyriaus pamainos darbuotojų I ir II pusmečio svarankiško mokymosi žinių ir įgūdžių patikrinimo testų laikymą. Su darbuotojais aptarti galiojančius (pasikeitusius) teisės aktus, praėjusiuose testuose dažniausiai darytas klaidas, parengti aktualių teisės aktų, reikalingų atlikti tiesiogines funkcijas, dalomąją medžiagą.
5. Išduoti Klaipėdos skyriaus pareigūnams tarnybinę uniformą, kurios poreikis suformuotas 2020 m. balandžio 27 d. rašte Nr. 41D-210; laikantis teisės aktų sutvarkyti dokumentaciją (uniformos atidavimo naudoti aktus, uniformos apskaitos korteles), susijusią su uniformos išdavimu bei susidėvėjusios uniformos nurašymu.

Rima Nausėdaitė

Vyresnioji specialistė

1. Atlikti pagalbos skambučių administravimo ir priešgaisrinių galbėjimo pajėgų valdymo kokybės kontrolės vertinimus (įskaitant ir pirmo kokybės kontrolės lygmens atliktus vertinimus).
2. Parengti Klaipėdos skyriaus darbo kokybės išvadas.
3. Vykdyti mokymus Klaipėdos skyriaus darbuotojams.
4. Pagal Klaipėdos skyriaus kompetenciją parengti Centro veiklos vaizdinę prezentaciją/dalomąją medžiagą, susijusią su pamainos darbuotojų tiesioginių pareigų atlikimu.

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-04-08