BDAR

 

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Informacinių technologijų skyrius

 

Saulius Petrauskas

Skyriaus vedėjas

1. Į Bendrojo pagalbos centro informacinę sistemą įkelti atnaujintus žemėlapius pagal 2018 m. spalio 15 d. pasirašytą sutartį Nr. ST18195/F11-38.
2. Parengti techninę specifikaciją viešajam pirkimui dėl techninės serverinės įrangos atnaujinimo.
3. Atlikti sutarties Nr. F11-56, pasirašytos 2020 m. gruodžio 2 d., dėl adresų duomenų įkėlimo į Bendrojo pagalbos centro informacinę sistemą vykdymo priežiūrą.
4. Atlikti sutarties Nr. F11-18, pasirašytos 2020 m. gegužės 27 d., dėl Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos priežiūros paslaugų atlikimo vykdymo priežiūrą.

5. Atlikti Bendrojo pagalbos centro informacinėje sistemoje naudojamų duomenų bazių vietos analizę dėl galimybės saugoti duomenis 3 metus.

Jolita Budrevičienė

Vyriausioji specialistė

1. Atlikti 2020 metais Vilniaus, Klaipėdos ir Alytaus skyriuose registruotų gedimų analizę.
2. Pagal kompetenciją atlikti vykdomo projekto „Bendrajame pagalbos centre įdiegti Europos skubios pagalbos centrų asociacijos rekomenduojamą skubios pagalbos skambučių centrų valdymo standartą“ įgyvendinimą, atlikti kuriamo Bendrojo pagalbos centro veiklos valdymo modulio testavimo darbus, dalyvauti diegimo ir priėmimo procese.
3. Parengti 112 mobiliosios programėlės 2020 metų garantinės priežiūros vykdymo analizę.
4. Pagal kompetenciją atlikti 2020 m. kovo 18 d. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įsakymu Nr. V-423/1V-234 patvirtintą Skambučių greitosios medicinos pagalbos tarnybos įstaigų trumpaisiais telefono ryšio numeriais 03, 103 ir 033 administravimo funkcijų perdavimo Bendrajam pagalbos centrui grafiko įgyvendinimą, informuojant viešųjų ryšių tinklų ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjus apie skambučių trumpaisiais telefono ryšio numeriais 03, 103 ir 033 nukreipimą į Bendrąjį pagalbos centrą.
5. Pagal kompetenciją atlikti Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos atitinkamų funkcijų konfigūracijos analizę pagal skyrių poreikius ir atsižvelgiant į darbą koronaviruso infekcijos (COVID-19) pandemijos metu.

Artūras Laime

Vyriausiasis specialistas

1. Atnaujinti Bendrojo pagalbos centro duomenų tvarkymo veiklos įrašus.
2. Peržiūrėti Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos saugos politiką reglamentuojančius dokumentus, parengti ir patvirtinti jų pakeitimo projektus.
3. Atlikti Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos saugos atitikties ir rizikos vertinimus ir pateikti ataskaitas.
4. Atlikti Bendrojo pagalbos centro duomenų atvėrimo projekto pradinių duomenų suinventorinimą, metaduomenų parengimą ir pateikimą į Atvirų duomenų portalą.
5. Atlikti Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos veiklos tęstinumo valdymo plano veiksmingumo bandymą ir pateikti ataskaitą.

Egidijus Grinkevičius

Vyriausiasis specialistas

1. Atlikti Klaipėdoje Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos naudojamų serverių operacinių sistemų atnaujinimus.
2. Sumontuoti ir parengti darbui 2021 metais įsigytas naujas kompiuterizuotas darbo vietas Klaipėdos skyriaus administracijoje.
3. Perdaryti Klaipėdos skyriaus salės kompiuterizuotų darbo vietų stalus taip, kad būtų optimizuotas laidų išdėstymas, perstatyti UPS.
4. Kartu su „Motorola“ specialistais atlikti komandų kontrolės centrų (KKC) programinės įrangos atnaujinimo darbus.

5. Atlikti vietinio kompiuterinio tinklo ir ryšių komutavimo spintų perkomutavimus.

Andrej Turlinskij

Vyresnysis specialistas

1. Paruošti Vilniuje, administracijoje, naujai įsigytas darbo vietas eksploatacijai, atlikti darbo vietų konfigūravimo darbus, pakeisti pasenusias darbo vietas naujomis.
2. Atlikti UAB „EIT Sprendimai“ rekomendacijas, siekiant pašalinti „Fujitsu“ monitorių mirksėjimo problemas.
3. Atlikti Bendrojo pagalbos centro naudojamos organizacinės, kompiuterinės technikos bei programinės įrangos ir telekomunikacinės įrangos priežiūrą (įrangos konfigūravimas, veikimo sutrikimų šalinimas, techninės profilaktikos atlikimas).
4. Atlikti Vilniuje naudojamų komandų kontrolės centrų (KKC) priežiūrą (atsiradusių sutrikimų registravimas ir atsakingų institucijų informavimas, sutrikimų tvarkymas pagal kompetenciją).
5. Atlikti Vilniaus skyriaus naudojamų kompiuterizuotų darbo vietų (KDV) sistemų atnaujinimus.

Diana Rovaitė

Vyriausioji specialistė

1. Sukurti sinonimų su nosinėmis balsėmis ir raidėmis su diakritiniais ženklais failą, skirtą atnaujinamiems Lietuvos gatvių ir gyvenviečių duomenims tikrinti.
2. Atlikti teminių objektų gavimo ir atnaujinimo galimybių analizę ir parengti viešojo pirkimo dėl teminių objektų techninę specifikaciją.
3. Sukurti ir įkelti į Bendrojo pagalbos centro informacinę sistemą vandens telkinių su nosinėmis balsėmis ir raidėmis su diakritiniais ženklais sinonimus.
4. Patikrinti ir atnaujinti geležinkelio stočių, autobuso stočių ir viešojo transporto stotelių duomenis.
5. Peržiūrėti ir atnaujinti kontaktų įvedimo į Bendrojo pagalbos centro informacinę sistemą ir kontaktų paieškos Bendrojo pagalbos centro informacinėje sistemoje instrukcijas.

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-04-08