1. Šias pareigas einantis pareigūnas vykdo šias funkcijas:
1.1. pagal kompetenciją sprendžia Skyriaus pamainos darbuotojų darbo organizavimo klausimus, užtikrina, kad Skyriaus pamainos darbuotojai tinkamai atsakytų į pagalbos skambučius ir reaguotų į pagalbos prašymus;
1.2. atlieka pagalbos skambučių administravimo kokybės kontrolės vertinimus (įskaitant ir pirmo kokybės kontrolės lygmens atliktus vertinimus);
1.3. konsultuoja Skyriaus pamainos darbuotojus darbo kokybės klausimais;
1.4. atlieka Skyriaus pamainos darbuotojų darbo kokybės analizę, teikia Skyriaus viršininkui siūlymus dėl darbo kokybės gerinimo;
1.5. pagal Skyriaus kompetenciją rengia Skyriaus darbo kokybės išvadas bei Skyriaus darbo kokybės ataskaitų projektus;
1.6. organizuoja ir vykdo mokymus naujai priimtiems Skyriaus darbuotojams;
1.7. pagal Skyriaus kompetenciją rengia Centro veiklos vaizdines prezentacijas bei veda skubiosios pagalbos tarnybų ryšio numerio 112 viešinimo (prevencinius) renginius;
1.8. užtikrina, kad būtų imamasi visų įstatymų leidžiamų priemonių siekiant nustatyti asmenis, trukdančius Skyriaus pamainos darbuotojų darbą melagingais pagalbos prašymais, piktybiškais skambučiais, atlieka informacijos apie tokius asmenis rinkimą ir perdavimą atitinkamoms valstybės institucijoms, viešųjų ryšių tinklų teikėjams ir (ar) viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjams;
1.9. vykdo Skyriaus pamainos darbuotojų teorinių žinių ir praktinių gebėjimų bei įgūdžių patikrinimus, teikia siūlymus Skyriaus viršininkui dėl teorinių ir praktinių užduočių Skyriaus pamainos darbuotojų periodiniams žinių patikrinimams, teorinių ir praktinių mokymų poreikio;
1.10. rengia teikimų projektus, skirtus Skyriaus darbuotojams skatinti, bei rengia Skyriaus darbuotojų charakteristikų projektus;
1.11. vykdo kitus Centro vadovybės ir Skyriaus viršininko vienkartinio pobūdžio pavedimus Skyriaus kompetencijos ribose.
2. Pareigūnas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
2.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį arba jam lygiavertį išsilavinimą, iki 2009 metų įgytą aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
2.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, vidaus tarnybą, Centro ir pagalbos tarnybų veiklą, kitas Centro veiklai svarbias sritis;
2.3. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį pagalbos tarnybų veiklos srityje;
2.4. būti gerai susipažinusiam dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos bei teisės aktų projektų rengimo taisyklėmis;
2.5. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, biuro įranga bei Centro informacine sistema;
2.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
2.7. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
2.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
2.9. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“;
2.10. atitikti Sveikatos būklės reikalavimų sąvado pareigūnams III skilties reikalavimus;
2.11. atitikti teisės aktuose keliamus fizinio pasirengimo ir papildomus reikalavimus, susijusius su fiziniais ir praktiniais gebėjimais eiti šias pareigas pagal trečiąjį fizinio pasirengimo reikalavimų lygį.