1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. analizuoja ir vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja tiekėjų pateiktų viešųjų pirkimų dokumentų analizę ir vertinimą;
1.2. apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais pirkimais susijusios informacijos apdorojimą;
1.3. dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų veikloje;
1.4. rengia sutartis, vykdo ir kontroliuoja jų vykdymą;
1.5. planuoja viešuosius pirkimus arba prireikus koordinuoja viešųjų pirkimų planavimą, rengia su jų planavimu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su jų planavimu susijusių dokumentų rengimą;
1.6. rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais;
1.7. rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja konkrečių viešųjų pirkimų dokumentų rengimą;
1.8. rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo rengimą;
1.9. apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą;
1.10. atlieka pirminę turto apskaitą arba prireikus koordinuoja pirminės turto apskaitos atlikimą ir dalyvauja atliekant turto inventorizaciją;
1.11. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
1.12. organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą;
1.13. rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais;
1.14. rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą;
1.15. vertina ir planuoja investicijų į turtą poreikį arba prireikus koordinuoja investicijų į turtą poreikio vertinimą ir planavimą;
1.16. vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą;
1.17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus;
1.18. organizuoja ir vykdo Centro aprūpinimą materialiuoju, nematerialiuoju ir ilgalaikiu turtu;
1.19. pagal kompetenciją vykdo Centro naudojamo tarnybinio transporto priežiūrą;
1.20. vykdo kitus su Organizacinio skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Centro tikslai.
2. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
2.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
2.2. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Centro veiklą, viešuosius pirkimus, organizacijų turto valdymą, ūkinės veiklos organizavimą, materialinį aprūpinimą, asmens duomenų tvarkymą, kiek jie susiję su šios pareigybės funkcijų vykdymu, gebėti juos taikyti praktiškai;
2.3. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų informacinėmis sistemomis ir registrais, viešųjų pirkimų informacine sistema;
2.4. turėti ne mažesnę kaip 1 metų viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo patirtį ir ne trumpesnę negu 1 metų turto valdymo patirtį;
2.5 turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti B kategorijos transporto priemones;
2.6. turės atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.