1. atsakyti į pagalbos skambučius telefonu arba kitomis Centre įdiegtomis ryšio priemonėmis;
2. priimti ir operatyviai įvertinti pagalbos prašymus bei nustatyti teiktinos pagalbos poreikį;
3. pagal savo kompetenciją suteikti pagalbos prašančiajam asmeniui pagalbą telefonu arba kitomis Centre įdiegtomis ryšio priemonėmis;
4. perduoti pranešimus apie pagalbos poreikį reikiamoms skubiosios pagalbos tarnyboms;
5. teikti pagalbą telefonu iki pagalbos tarnybų atvykimo;
6. perduoti informaciją apie asmenis, trukdančius Centro darbuotojų, priimančių pagalbos skambučius darbą, atitinkamoms valstybės institucijoms;
7. pagal kompetenciją užtikrinti Centro informacinėje sistemoje tvarkomų duomenų apsaugą;
8. pagal kompetenciją administruoti ir analizuoti su skyriaus veikla susijusius duomenis, rengti ataskaitas;
9. įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis teikti informaciją skubiosios pagalbos tarnyboms bei kitoms valstybės ir savivaldybių institucijoms, įstaigoms, įmonėms, fiziniams ir (arba) juridiniams asmenims;
10. pagal kompetenciją bendradarbiauti su skubiosios pagalbos tarnybomis bei kitomis valstybės ir savivaldybių institucijoms, įstaigoms, įmonėms, organizacijomis;
11. pagal kompetenciją rengti ir dalyvauti rengiant įsakymų, metodinių rekomendacijų ir teisės aktų projektus, Skyriaus veiklai užtikrinti reikalingus dokumentus;
12. pagal kompetenciją dalyvauti rengiant Centro darbuotojų mokymo programas, vykdyti Skyriaus darbuotojų mokymus;
13. pagal kompetenciją dalyvauti Skubiosios pagalbos ryšio numerio 112 viešinimo renginiuose, vykdyti prevencinę ir edukacinę veiklą;
14. vykdyti veiklas, susijusias su Skyriaus vidaus administravimu;
15. atlikti kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas bei vykdyti Centro viršininko nurodymus.