1. Šias pareigas einantis pareigūnas vykdo šias funkcijas:
1.1. atlieka Centro teritorinių padalinių veiklos kokybės kontrolę, teikia siūlymus dėl darbo kokybės gerinimo, formuoja vienodą aptarnavimo praktiką teritoriniuose padaliniuose;
1.2. vykdo budinčių pamainų sudėties/komplektavimo stebėseną, analizuoja Centro teritorinių skyrių darbuotojams tenkantį darbo krūvį, atitinkamai teikia pasiūlymus dėl budinčių pamainų organizavimo tobulinimo, siekiant užtikrinti tinkamą darbuotojų skaičių budinčiose pamainose, kad būtų užtikrinta kokybiška Centro veikla, administruojant pagalbos skambučius;
1.3. pagal kompetenciją nagrinėja Centre gautus skundus ir pareiškimus;
1.4. rengia teisės aktų projektus dėl paskatinimo ir tarnybinių nuobaudų skyrimo Centro darbuotojams;
1.5. atsako už Centro darbuotojų, dirbančių valstybės tarnyboje, privačių interesų deklaracijų priežiūrą, ar asmenys, dirbantys valstybės tarnyboje, laiku ir tinkamai pateikia privačių interesų deklaracijas;
1.6. Centro vadovybei pavedus dalyvauja atliekant tikslinius, operatyvinius ir kontrolinius patikrinimus Centro teritoriniuose padaliniuose ir vertina darbuotojų darbo kokybę;
1.7. rengia patikrinimų ataskaitas, jas apibendrina, teikia siūlymus dėl darbo kokybės gerinimo ir papildomų patikrinimų tikslingumo;
1.8. pagal kompetenciją rengia metodines rekomendacijas Centro teritorinių skyrių darbuotojams, konsultuoja Centro teritorinių skyrių darbuotojus;
1.9. teikia metodinę pagalbą profesinio parengimo ir kvalifikacijos tobulinimo klausimais Centro vadovybei ir darbuotojams;
1.10. pagal kompetenciją vykdo ištaisytų klaidų, įdiegtų naujovių Centro informacinėje sistemoje (toliau – BPCIS) testavimą, veikimo stebėseną, teikia siūlymus dėl BPCIS tobulinimo;
1.11. pagal kompetenciją rengia teisės aktų ir sutarčių projektus, kitus su Centro ir Skyriaus veikla susijusius dokumentus;
1.12. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
1.13. pagal kompetenciją bendradarbiauja su vidaus reikalų statutinėmis bei kitomis įstaigomis ir organizacijomis;
1.14. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Centro tikslai.
2. Pareigūnas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
2.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį arba jam lygiavertį išsilavinimą, iki 2009 metų įgytą aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
2.2. turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį skubiosios pagalbos tarnybų ir (ar) Centro veiklos srityje;
2.3. išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius tarnybinių patikrinimų atlikimą, valstybės tarnybą, vidaus tarnybą, Centro ir skubiosios pagalbos tarnybų veiklos organizavimą, viešųjų ir privačių interesų derinimą valstybinėje tarnyboje, asmens duomenų ir valstybės tarnybos bei komercinių paslapčių apsaugą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
2.4. gebėti savarankiškai sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei statistinius duomenis, rengti išvadas ir teisės aktų projektus, turėti analitinio vertinimo gebėjimų;
2.5. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
2.6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
2.7. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, biuro įranga, o baigus specialius mokymus gebėti dirbti su BPCIS;
2.8. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“;
2.9. atitikti teisės aktų nustatytus sveikatos būklės reikalavimus (III skiltis);
2.10. atitikti teisės aktuose nustatytus pareigūnų fizinio pasirengimo trečiojo lygio reikalavimus.