2024 m. rugsėjo 1 d. suėjo lygiai 20 metų nuo dienos, kai Bendrasis pagalbos centras (BPC) pradėjo administruoti pagalbos skambučius telefono numeriu 112.
Tuo metu, t. y. 2004-aisiais, tai buvo bandomasis projektas ir skambučiai administruoti tik Vilniaus mieste ir nedidelėje dalyje Vilniaus rajono. Per pirmus keturis mėnesius, iki 2004 m. gruodžio 31 d., buvo atsakyta į 143 530 skambučių, pagalbos tarnyboms parengti ir perduoti 33 269 pranešimai apie pagalbos poreikį.
Kai kitais metais BPC buvo perduotas ir trumpųjų policijos bei priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos numerių administravimas Vilniaus mieste, atsilieptų skambučių skaičius 2005 m. gale viršijo pirmąjį milijoną.
Teigiamai įvertinus bandomojo projekto Vilniaus mieste rezultatus, buvo pritarta BPC plėtrai ir 2008 m. įkurti BPC teritoriniai skyriai Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Alytuje su regioniniais padaliniais dar keliuose miestuose. Perimant numerio 112 ir kitų trumpųjų pagalbos numerių administravimą iš policijos komisariatų ir priešgaisrinių gelbėjimo valdybų ir tarnybų, palaipsniui skyriai buvo stambinami, o regioniniai padaliniai naikinami.
2013 m. liepą BPC aptarnaujama teritorija pagaliau apėmė visą Lietuvą, o centras administravo numerį 112 ir trumpuosius priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos ir policijos numerius 01, 101, 011, 02, 102, 022. Trumpųjų greitosios medicinos pagalbos tarnybos numerių 03, 103, 033 administravimas buvo perimtas tik 2020–2021 m.
Per 20 metų BPC buvo gauta daugiau kaip 50 mln. pagalbos skambučių. Vilniaus skyrius sulaukė beveik 25 mln., Klaipėdos – daugiau nei 17,6 mln. skambučių, o likusieji 7,5 mln. skambučių dar iki 2015 m. buvo užregistruoti dabar jau panaikintame Šiaulių skyriuje ir Alytaus skyriuje, kuris reorganizuotas į Pajėgų valdymo skyrių.
Šiuo metu pagalbos skambučiai priimami ir administruojami tik Vilniaus ir Klaipėdos skyriuose. 2021 m. spalio 1 d. panaikinus senuosius pagalbos tarnybų numerius, visiems pagalbos prašymams yra likęs vienas skubiosios pagalbos ryšio numeris – 112.