2025-01-24

2024-aisiais į pagalbos skambučius atsiliepta greičiau


2024 metais Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 1 969 828 skambučius – pirmą kartą per daugelį metų šis skaičius nesiekė 2 milijonų.

1 pav.  Atsakytų skambučių skaičius.png

1 pav. Atsakytų skambučių skaičius

 

Užregistruoti ir skubiosios pagalbos tarnyboms buvo perduoti 1 190 745 pranešimai apie pagalbos poreikį.

Daugiausia pranešimų buvo perduota policijai – 591 844. Antroje vietoje – greitosios medicinos pagalbos tarnyba (532 548), trečioje – priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba (36 284), o ketvirtoje – aplinkos apsauga (21 666).

Įdomu tai, kad visoms tarnyboms, išskyrus greitosios medicinos pagalbos tarnybą, pranešimų skaičius išaugo. Policijos iškvietimų padaugėjo 4 359, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos – 2 303, o aplinkosaugos specialistams perduotų pranešimų – 2 176 daugiau nei 2023 metais.
 

2 pav. Užregistruoti pranešimai pagal įvykių tipus.png

2 pav. Užregistruoti pranešimai pagal įvykių tipus

 

Gera žinia, kad mažėjant bendram skambučių skaičiui gerėjo atsiliepimo rodikliai. Vidutinis atsiliepimo laikas 2024 metais siekė vos 4 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepta net į 98,9 proc. skambučių. Tai kol kas geriausias rezultatas per visą Bendrojo pagalbos centro istoriją.

Pastebima ir tai, kad sutrumpėjo vidutinis pokalbio laikas. Dabar jis siekia vos 1 minutę ir 13 sekundžių.

Deja, iššūkių kelia mažėjantis darbuotojų skaičius ir jiems tenkantis darbo krūvis – vienam operatoriui per metus teko atsakyti į vidutiniškai 12 tūkstančių skambučių.

Šie duomenys atspindi Bendrojo pagalbos centro darbo realybę. Kiekvienas skambutis čia yra itin svarbus.