Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Vilniaus skyrius

 

Jelena Montvilienė

Skyriaus viršininkė

1. Užtikrinti, kad būtų viršyti Priešgaisrinės saugos užtikrinimo standarte nustatyti pagalbos skambučių administravimo kokybės rodikliai.
2. Užtikrinti pagalbos skambučių administravimo ir operatyviojo pajėgų valdymo kokybės vertinimą.
3. Užtikrinti pamainos darbuotojų profesinių žinių patikrinimą, mokymus ir veiklos aptarimus, vykdyti naujai priimtų (būsimų) Bendrojo pagalbos centro darbuotojų praktinį mokymą.
4. Užtikrinti sąveikos (bendradarbiavimo) su pagalbos ir kt. tarnybomis sutarčių vykdymą, vykdyti periodišką sąveikos (bendradarbiavimo) su pagalbos ir kitomis tarnybomis sutarčių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Bendrojo pagalbos centro veiklą peržiūrą, teikti siūlymus Bendrojo pagalbos centro viršininkui dėl šių dokumentų keitimo ir tobulinimo.
5. Vykdyti prevencines priemones, siekiant informuoti visuomenę apie Bendrojo pagalbos centro veiklą ir numerio 112 paskirtį, imtis tinkamų priemonių siekiant nustatyti asmenis, trukdančius skyriaus darbuotojų darbą melagingais pagalbos prašymais, erzinančiais ar piktybiškais skambučiais.
6. Užtikrinti Bendrojo pagalbos centro Vilniaus skyriaus teikiamų paslaugų prieinamumą klausos negalią turintiems asmenims.

Jolita Paulauskienė

Viršininko pavaduotoja

1. Per einamuosius metus atlikti ne mažiau kaip 200 pagalbos skambučių administravimo ir priešgaisrinių gelbėjimo pajėgų valdymo kokybės kontrolės vertinimų (įskaitant ir pirmo kokybės kontrolės lygmens atliktus vertinimus), kas ketvirtį (nuo 2020 m. II ketv.) Skyriaus viršininkui tarnybiniu pranešimu pateikti kokybės kontrolės vertinimų apibendrinimą ir siūlymus dėl darbo kokybės gerinimo, mokymų poreikio, Skyriaus veiklos tobulinimo.
2. Kontroliuoti Skyriaus pamainos darbuotojų darbo laiko apskaitą, kas ketvirtį parengti Skyriaus pamainos darbuotojų darbo (poilsio) laiko balanso suvestinę.
3. Parengti teikimų projektus, skirtus Skyriaus pamainos darbuotojams skatinti ir apdovanoti.
4. Parengti Skyriaus pamainos darbuotojų 2021 m. atostogų grafiko projektą.
5. Vykdyti savalaikį Skyriaus darbuotojų saugos ir sveikatos darbe instruktavimą (įvadinį, periodinį, tikslinį).
6. Organizuoti Skyriaus vidaus tarnybos sistemos pareigūnų fizinio pasirengimo reikalavimų ir pareigūnų fizinio pasirengimo tikrinimą, sudaryti Skyriaus vidaus tarnybos sistemos pareigūnų fizinių pratimų atlikimo rezultatų suvestines.

Birutė Riaubienė

Vyriausioji specialistė

1. Per einamuosius metus atlikti ne mažiau kaip 400 pagalbos skambučių administravimo ir priešgaisrinių gelbėjimo pajėgų valdymo kokybės kontrolės vertinimų (įskaitant ir pirmo kokybės kontrolės lygmens atliktus vertinimus), kas ketvirtį (nuo 2020 m. II ketv.) Skyriaus viršininkui tarnybiniu pranešimu pateikti kokybės kontrolės vertinimų apibendrinimą ir siūlymus dėl darbo kokybės gerinimo, mokymų poreikio, Skyriaus veiklos tobulinimo.
2. Vykdyti pamainos darbuotojų teorinius ir/ar praktinius mokymus.
3. Užtikrinti savalaikį informacijos (dėl pagalbos skambučių administravimo ir operatyviojo pajėgų valdymo funkcijų atlikimo) pateikimą Skyriaus pamainos darbuotojams.
4. Parengti metodinę medžiagą mokymams pagal Bendrojo pagalbos centro specialisto modulinę profesinio mokymo programą.
5. Surengti ir pravesti ne mažiau kaip 10 numerio 112 viešinimo (prevencinių) renginių.

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-05-06