Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

 


Klaipėdos skyrius

 

Nerijus Žudys

Skyriaus viršininkas

1. Užtikrinti, kad būtų viršyti Priešgaisrinės saugos užtikrinimo standarte nustatyti pagalbos skambučių administravimo kokybės rodikliai.
2. Užtikrinti pagalbos skambučių administravimo ir operatyviojo pajėgų valdymo kokybės vertinimą.
3. Užtikrinti periodinį pamainos darbuotojų profesinių žinių patikrinimą, mokymus ir veiklos aptarimus, organizuoti ir kontroliuoti naujai priimtų (būsimų) Bendrojo pagalbos centro Klaipėdos skyriaus darbuotojų praktinį mokymą.
4. Užtikrinti sąveikos (bendradarbiavimo) su pagalbos ir kt. tarnybomis sutarčių vykdymą, vykdyti periodišką sąveikos (bendradarbiavimo) su pagalbos ir kitomis tarnybomis sutarčių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Bendrojo pagalbos centro veiklą peržiūrą, teikti siūlymus Bendrojo pagalbos centro viršininkui dėl šių dokumentų keitimo ir tobulinimo.
5. Vykdyti prevencines priemones, siekiant informuoti visuomenę apie Bendrojo pagalbos centro veiklą ir numerio 112 paskirtį, imtis tinkamų priemonių siekiant nustatyti asmenis, trukdančius skyriaus darbuotojų darbą melagingais pagalbos prašymais, erzinančiais ar piktybiškais skambučiais.
6. Užtikrinti Bendrojo pagalbos centro Klaipėdos skyriaus teikiamų paslaugų prieinamumą klausos negalią turintiems asmenims.

Laura Taučienė

Viršininko pavaduotoja

1. Per einamuosius metus sudaryti Skyriaus darbuotojų, dirbančių pamainomis (budinčių pareigūnų, valdančių PGT pajėgas, ir budinčių darbuotojų, administruojančių pagalbos skambučius), darbo ir atostogų grafikus.
2. Vykdyti Skyriaus budinčios pamainos pareigūnų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, veiklos kokybės vertinimą. Pateikti motyvuotus siūlymus dėl pamainos darbuotojų skatinimo (apdovanojimo). Tarnybiniais pranešimais informuoti Skyriaus viršininką dėl tarnybinių pareigų atlikimo/kokybės reikalavimų neatitikimo.
3. Teikti Skyriaus viršininkui pasiūlymus dėl darbo organizavimo tobulinimo ir darbo kokybės gerinimo.
4. Organizuoti ir pravesti (praktinės dalies) mokymus-konsultacijas Skyriaus pamainos darbuotojams.
5. Užtikrinti savalaikį informacijos (dėl pagalbos skambučių administravimo ir operatyviojo pajėgų valdymo funkcijų atlikimo) pateikimą Skyriaus pamainos darbuotojams.

Vita Kuncienė

Vyriausioji specialistė

1. Parengti teikimo projektus, skirtus Skyriaus darbuotojams skatinti ir/arba Skyriaus darbuotojų charakteristikas.
2. Pravesti mokymus-konsultacijas Skyriaus pamainos darbuotojams prieš Skyriaus pamainos darbuotojų I ir II pusmečio savarankiško mokymosi žinių ir įgūdžių patikrinimo testų laikymą. Aptarti galiojančius (pasikeitusius) teisės aktus, praėjusiuose testuose dažniausiai daromas klaidas, parengti aktualių teisės aktų, reikalingų atlikti tiesiogines funkcijas, dalomąją medžiagą.
3. Konsultuoti Skyriaus darbuotojus su jų atliekamomis funkcijomis susijusių teisės aktų taikymo klausimais.
4. Išduoti 60-čiai Skyriaus pareigūnų tarnybinę uniformą ir 40-čiai Skyriaus darbuotojų, kurie dirba pagal darbo sutartį, uniformą, kurios poreikis suformuotas 2019 m.; laikantis teisės aktų sutvarkyti dokumentaciją (uniformos atidavimo naudoti aktus, uniformos apskaitos korteles), susijusią su uniformos išdavimu bei susidėvėjusios uniformos nurašymu.

Gintarė Indriulė

Vyresnioji specialistė

1. Per einamuosius metus gautų ir siunčiamų dokumentų registravimas.
2. Teisės aktuose nustatytu laiku ir sąlygomis rengti ir teikti informaciją suinteresuotiems fiziniams ir juridiniams asmenims.
3. Per einamuosius metus (sausio–gruodžio mėn.) vykdyti Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitą ir paruošti Skyriaus pamainos darbuotojų I–IV ketvirčio faktiškai dirbto darbo laiko suvestines.

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-03-04